perjantai 22. huhtikuuta 2016

Kuntopiste.com ja alennuskoodi




Bull's All Out 2 on saatu päätökseen ja 20 viikon controlling aloitettu lepoviikolla. Bull asetti meille tälle viikolle haasteen: salikielto. Kun treenataan kovaa, täytyy muistaa levätä myös yhtä kovaa.

Oon noudattanut Bullin haastetta -puoliksi-. Mä oon käynyt tällä viikollä neljä kertaa salilla, mutta en toki treenaamassa! Tälläkertaa sain coachin pestin ja oon käynyt salilla ohjaamassa mun siskoa ja sen miestä. Ihan huippu kivaa hommaa, kun saa jakaa tietoa ja taitoa muille ja katsoa vierestä kun treenattava puhkii tuskasta :D

Kuntopiste.com

Aloitettiin Kuntopiste.com kanssa blogiyhteistyö ja pääsen alkujaan testaamaan rannetukia treeniin. Oon pyörittänyt mielessä jo jonkin aikaa rannetukien hommaamista ja nyt ne löytyvät mun treenikassista! Ensivaikutelma Mc David rannetuesta oli tosi hyvä. Tuki oli todella mukavan tuntuinen, tarpeeksi jämäkkä treeniin sekä istuu ranteeseen hyvin. Tuen ominaisuuksia on mm. sen lämmittävä vaikutus, joka lievittää kipua ja auttaa parantamaan jänne-, nivel- ja limaspussitulehduksia.

Vielä pitää malttaa odottaa, että pääsen näitä ensiviikolla testaamaan.

TEILLE rakkaille lukijoilleni on nyt mahdollisuus tehdä tilaus kuntopiste.com ilmaisilla toimituskuluilla!
Alennuskoodin saat, kun käyt tykkäämässä Kuntopiste.com facebook sivusta ja laitat facebook viestin, jossa kerrot olevasi lukijani ja lunastavasi alennuskoodin.

Kuntopiste.com verkkosivuille pääset tästä. 






Tälläviikolla oon päässyt tekemään coach juttuja myös toisenlaisessa muodossa. Olin torstaina ja perjantaina Ilmajokisessa luontaistuotekauppa Kaunosopissa näyttämässä muutamia jumppaliikkeitä kiinteytymis kamppanjassa asiakkaille! Kaunosopista mukaan lähti uusi MSM+C jauhe, maussa ruusunmarja.

Kaunosoppi löytyy facebookista, käykää tsekkaamassa!



Viime lauantaina käytiin Creamin kanssa Vaasan kansainvälisissä koiranäyttelyissä ja kootiin tuomisiksi mukaan lähti kunniapalkinto sekä rotunsa paras pentu -titteli!




Tätä ihanuutta - koiran pienoismallia käytiin katsomassa eilen! Tämä pikku hauveli Beata ei suinkaan ole tulossa meille, vaan muutti ystäväni Minnan luo tälläviikolla. 


Rentouttavaa viikonloppua!

Pauliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti