torstai 14. huhtikuuta 2016

Superfood & Best In Show

Harvemmin voitan mitään arvonnoissa, mutta tälläkertaa onni suosi meikäläistä! Osallistuin siis Kauhajoen K-Citymarketin facebookissa olevaan Puhdistamon tuotepaketti arvontaan, joka piti sisällään nämä


Mmmm.. raakasuklaata pahan päivän varalle!


Kookosöljy on mulle jo ennestään tuttu tuote. Käytän sitä melekimpä aina paistamiseen, jos öljyä käytän. Lisäksi kookosöljy menee niin puurossa kuin kahvinkin seassa.  Kookosöljy käy ruoanlaiton lisäksi myös ihonhoitoon! Ennestää mulla on Leaderin kookoöljyä, mutta se ei oo niin maukasta kuin tämä Puhdistamon kookosöljy. Tähän asti parhaimman makuihen öljy kuitenkin löytyy Cocovilta!


 MSM+C sekä pakurikääpäuute oli mulle ihan uus juttu. Soittelin mun hyvän ystävän äidin kanssa, joka pitää luontaistuotekauppaa Kaunosoppia Ilmajoella ja sain hyvin tietoa näistä. 

MSM+C vanhvistaa hiuksia, kynsiä, niveliä sekä ihon kuntoa. Sekoitan n. teelusikallisen verran jauhetta mun aamutrinkkiin (sitruunaa,vettä ja glutamiinia +nyt MSM+C)

Pakurikääpäuute edistää kehon vastustuskykyä. Nyt dietillä ollessa tämä on todellakin tarpeen, sillä oon nyt tosi herkkä kaikille taudeille mitä on liikkeellä! 



Chia-siemeniä oon käyttänyt aikaisemminkin. Chia-siemenet on tosi ravintopitoisia: ne sisältää runsaasti omega-3 rasvahappoja, kuituja, kalsiumia ja intioksidantteja. 


Tätä en ole vielä maistanut, koska en tiedä sopiiko tämä dietilleni. Odottelen valmentajanta vastausta ja pidän paketin siihen asti kiinni :)


Tämä pakurikahvi on ihan super hyvää, varsinkin kun sinne sekottaa kookosöljyä! Aikasemmin oon juonut satunnaisesti kahvia, lähes päivittäin. Nyt mun on joka aamu pakko saada pari kupillista kahvia ihan vaan tämän herkullisen maun takia! 


Valmistin "tuorepuuroa" aamuksi. Tein illalla valmiiksi ja annoin olla yön yli jääkaapissa.

Purkillinen maitorahkaa
200g mustikkamehukeittoa
1 rkl Chia-siemeniä
aamulla lisäsin soijalecitiinit päälle

Puhdistamon tuotteisiin pääset tutustumaan tästä.

Siirrytäämpä superfoodeista koirakuulumisiin!

Tiistaina oltiin huskykaverini kanssa treenaamassa koiria ja mukana oli myös mun pennut! Pennut pääsi siis ensimmäistä kertaa valjakkoon. Mua jännitti nyt ensimmäistä kertaa lähteä ajamaan koria, koska mulla oli kuuden koiran valjakko, jossa oli vain kaksi narttua. Pyörä ja vauhtiparissa oli uroksia, joten voimaa oli paljon. Jännitys kuitenkin katosi heti, kun päästiin liikkeelle. Pennut veti kuin vanhat tekijät ja todellakin näytti nauttivan vetämisestä. Nyt saan olla ylpeä ja odottaa seuraavaan kertaan!


Treenin jälkeen lähdettiin Seinäjoelle pentukerhoon uuteen lemmikkihoitolaan : Lemmikkihoitola Doggies & Kitties Oy (löytyy facebookista). Mukaan lähti koko porukka, mutta pentukerhoon otin vain Crystalin. Muut sai odottaa autossa. Pentukerhon jälkeen mentiin Kasperin koirapuistoon 14 huskyn kanssa. Näky oli kuin muurahaispesässä :D 



Eilen, keskiviikkona lähdin Divan ja Creamin kanssa Seinäjoelle mätsäreihin. Mätsärit eli Match Show on siis koirien epävirallinen/leikkimielinen näyttely, jossa koirat arvostellaan koon mukaan. Cream osallistui isojen pentujen luokkaan ja VOITTI SEN! Olin revetä riemusta, enkä pysynyt ollenkaan paikallani. Juoksin ja hypin aiva onnesta :D  Saattoi muu koirakansa vähän katsoa pitkään..

Diva osallistui isojen aikuisten koirien kehään, mutta ei sijoittunut.
Lopuksi oli vielä Best in show -kilpailu, jossa Cream sijoittui neljänneksi.
Mätsäreissä oli lähemmäs toista sataa koiraa ja Cream oli KOKO KILPAILUN NELJÄS! 


Keskiviikon olkapää-hauis treenin jälkeisiä tunnelmia

Pauliina


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti