lauantai 9. huhtikuuta 2016

Super viikko

Hei!

Bull's All Outin ysiviikko - yhtä treeniä vaille valmis. Tällä viikolla oon lähtenyt salille aina hyvin mielin, eikä oo ollut "plääh" fiilistä. Kaiken lisäksi mun treenit on kulkenut tosi hyvin ja tappo meiningillä.


Treenit oon tehnyt voluumi- ja triplasarjoilla. Triplasarja on siis kolmen liikkeen yhdistelmä. Etenkin jalkapäivän triplasarjat oli jotain sanoinkuvailemattoman kamalaa, mutta treeni meni todellakin perille.

Oon päässyt tälläviikolla tekemään paljon muutakin, kuin salitreenejä. Valitsin pitkästä aikaa koulussa liikunnan kurssin. Tämä kurssi oli vapaavalintainen ja saatiin suunnitella siitä oman näköisemme. Meillä on ollut mm. itsepuolustusta, joka oli mun mielestä tosi kiinnostavaa ja ennenkaikkea hyödyllistä - nykyään. Tämä viikko on kuitenkin ollut mun lemppari, sillä tehtiin kaikkea mun suosikkeja!


Maanantaina aamulla käytiin Kurikan Monnarilla hyppimässä trampoliinilla! Oon harrastanut trampoliinitelinevoimistelua 10 vuotta sitten, mutta jouduin lopettamaan, kun mun valmentaja muutti toiselle paikkakunnalle. Olin aivan fiiliksissä kun pääsin trampoliinille. En toki uskaltanut tehdä enään voltteja. Patjan avustuksella jouduin harjoittelemaan (todella epäpuhtaan) voltin uudestaan.


Keskiviikkona aamulla meillä oli lentopalloa. Tykkään lentopallosta, mutta käsiin sattuu ihan pirusti :D Hiki tuli ja aamuarobinen oli siinä.

Torstaina lähdettiin 12 aikoihin ajamaan kohti Kuortaneen urheiluopistoa. Mulla oli aamulla jo tosi huono olo, mutta en halunnut missata reissua, joten sinnittelin. Ekana meillä oli army -treeni, eli vähän kuntopiirin tyylinen HIIT- harjoitus. Ja kas kummaa, mun huono olo lähti heti kun sain hien pintaan! Army -treenin jälkeen oli vuorossa seinäkiipeily. Mä olen viimeksi ala-asteella kiivennyt seinää. Olin odottanut tätä tosi kauan ja nyt mä vihdoin pääsin taas kokeilemaan. Tietenkin mä olin ensimmäisenä kiipeämässä. Alku oli ihan helppoa, mutta ylöspäin mentäessä korkeus alkoi jännittää ja syke nousi. Seinällä olevat nupit alkoi olla pienempiä ja otetta oli vaikeampi saada, mutta pääsin silti ylös asti! En kuitenkaan ehtinyt kiivetä kun vaan kerran, mutta kerkeäähän tuota.

Army -treenin jäkeiset fiilikset

Pieni kurkkaus mun tämän viikon ruokiin 
Koululiikuntatunnin jälkeen kaurapuuro naamariin
Tästä on muodostunut yks mun suosikki aamupaloista, kun listalla ei ole kaurapuuroa -Fastin protein pancake.
Treenin jälkeinen ateria
Tää oli ihan super hyvää! Kesäkurpitsasta raastettua "spagettia", valkosipulilla höystettyä kanaa ja maitorahkaan tehty "dippi" kastike.

namusia




Veratilin vähän mun vuoden takaisia kuvia. Mun viikonloput on nykyään kotona chillailua ja treenaamista. Ei sitä dietillä jaksa mihinkään lähtiä..

Kuvissa saturday night vs. sunday morning -ennen ja nyt- :D 



 Hyvää viikonloppua kamuset, meitsi lähtee nyt treenaamaan! 



 Pauliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti