maanantai 2. toukokuuta 2016

Vappubileet


 Mun vappu alkoi lauantaina aamulenkillä. Tälläkertaa tein lenkin ilman yhtäkään koiraa, sillä en ollut yötä kotona. Sää oli kuitenkin aiva ihana, eikä koirattomuus haitannutkaan niin paljoa! Aurinko paistoi pilvettömällä taivaalla ja linnut lauloi kesäkumibiisiä.

Puolen päivän aikaan me pystytettiin mun siskon kanssa munkkitehdas meidän keittiöön. Ja kyllä ,myönnän että söin ihan liian monta munkkia. Etenkin ne pienet pallot, mitä tulee munkkimuotin keskusosasta oli ihan super hyviä! Oikeastaan niiden maku ei poikkea normaalista munkista mitenkään, mutta niiden kätevä koko tekee niistä helposti syötäviä.

Illalla oli tarkoitus lähteä Vaasaan Solarsoundin wappu bileisiin omalla autolla, mutta alistuin yllytykseen ja jouduin hommata kuskin. Oon itseasiassa ihan tyytyväinen, että päätin lopulta lähteä viihteelle, koska en oo pitkään aikaan ollut missään. Mulla oli super hauskaa ja selvisin aamuun asti! Kiitos Miialle


Sunnuntaina parin tunnin yöunista huolimatta heräsin aikaisin, sillä mun oli ihan pakko päästä  Kauhajoelle (jo perinteeksi tulleisiin) vappumätsäreihin. Tälläkertaa vain Cream oli mukana.


Crystalin ja Divan vappu vesi-ilmapallot

Jos haluat seurata mua reaaliajassa, niin meitsi löytyy Snapchatistä nimellä zispi

 Kuten kuvasta huomaa, mun tukka sai uutta lookkia kesäksi! Kävin keskiviikkona Kauhajoen parturipuolella potilaana ja voin lämpimästi suositella sitä muillekkin :)


 ♥Pauliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti