torstai 26. toukokuuta 2016

Captain America

Heipsan!

Vuosi on pian puolessa välissä -ajatella miten nopeasti! Tasan viikko kesäkuun alkuun.

Kun kelaan vuotta 2016 taaksepäin ja katson tulevaan syksyyn, voisin sanoa että tämä vuosi on ollut ja tulee olemaan yhtä menoa ja meisinkiä! Kaikenlaista uutta on tapahtunut ja tulevaisuuden suunnitelmiin on tullut yhä voimakkaampia elementtejä.



Siirrytään kuitenkin aiheeseen: Amerikka. Maa, joka on ollut mukana mun elämässä ihan syntymästä asti, kirjaimellisesti. Kun mä synnyin, mut haettiin kotiin sairaalasta amerikkalaisella autolla, sillä kyseisellä autolla jolla tänäpäivänä ajelen! (Sillä samalla autolla haettiin myös mun ensimmäinen koira Diva)

Meillä kotona ei ole mun elin aikana ollut koskaan minkään muun maalaista autoa kuin amerikkalaisia, ja niitä on ollut aina monta. Ihmettelin pienenä usein, miten kaverin työnä voi olla vain yksi auto, kun meillä niitä on tallissa toistakymmentä.
"Kahta en vaihda: amerikkalasita autoa ja vaihdetta".

Vessan ovissa meillä on amerikkalaiset kahvat joissa ovi lukitaan painamalla pyöreä nappi kahvan keskiosasta pohjaan ja avataan kääntämällä kahvaa. Joudun meilkein poikkeuksetta opettaa uusia kavereita lukitsemaan ja avaamaan vessan oven, kun he ensi kertaa meillä käyvät.
Meillä on kotona yritys, jossa myydään amerikkalaisia tuotteita ja autokorjaamo, joka on erikoistunut amerikkalaisiin autoihin. Korjaamon pihaa koristaa kaksi öljypumppua, nekin amerikasta.
Pihapiirimme on rakennettu amerikkalaiseen tyyliin ja jopa mun hevostalli tehtiin saman näköiseksi mitä ranchit amerikassa ovat.





Mä tykkään siitä maasta. Vaikka sielä on paljon pahoja asioita, on sielä myös paljon hyvää. Mitä kummallisimpia lakeja, slummeja ja kodittomia, mutta se ilmapiiri sielä on aivan mieletön! Amerikassa on sairaan siistejä paikkoja ja jotkut asiat vaan menevät sielä mun mielestä oikein.
Amerikassa on mahdollisuus ääripäihin -sielä on mahdollisuus menestyä.

Mä olen käynyt ensimmäisen kerran Amerikassa ihan vauvana, enkä luonnollisestikkaan muista reissusta mitään. Reissattiin ennen paljon perheen kanssa -Universal Studio ja Disney World on tullut hyvinkin tutuksi. Kävin viimeksi Disney Worldissä 2012, kun olimme Iskän, siskoni miehen ja Johanna kanssa Floridassa. Samana vuonna kävin myös siskoni kanssa New Yorkissa!

Lähes joka kerta, kun kotiinpalulento lähestyy, alan kiukutella :D





Victoria's Secret
Oon käyttänyt ala-asteelta asti Victoria's Secretin alusvaatteita. Mun mielestä niiden hinta-laatu suhde on todella hyvä ja ne kestää käytössä. Yksistäkään tissiliiveistä mitkä olen VSsältä ostanut, ei ole tullut kaariluu pihalle! Sitäpaitsi VS vaatteet on ihan sika mageita ja kaikenlisäksi logossa komeilee koira ;)

Tämä kuva on otettu vuokra-asunnosta Lake Worthissä, jossa yleensä asustelemme. 

Mun on aina ikävä Amerikkaa.

Mä kuitenkin pian sen taas tapaan, kun Island Airlane lennättää mut ja Johannan kesäkuun lopulla Bostoniin! Mä olen niiiiiiiiiiin täpinöissäni siitä reissusta. Pääsen vihdoin tapaaman Balton Central Parkkiin. Ja jos et tiedä kuka on Balto, niin katso tänne.








with love, Pauliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti