sunnuntai 12. kesäkuuta 2016

carpe diem

Lepoviikko alkaa olla käteltynä ja huomenna aloitetaan taas uusi treeniviikko uusilla metodeilla. Tällä viikolla mun kroppa on näyttänyt, miten väsynyt todella oli. Olo on ollut välillä tosi vetämätön ja väsyttänyt pitkin päivää.

Olen käynyt tällä viikolla kahdesti hierojalla palauttelemassa kroppaa. Maanantaina kävin hierottamassa selän viimeviikon sunnuntain selkäsaunan jäljiltä ja perjantaina sain koko kropan palauttavan hieronnan. Käytiin kroppa läpi kantapäistä niskaan ja kyllä tuli mahtava olo! Olis melkeimpä tehnyt mieli jäädä sinne loppupäiväksi nukkumaan.

Viime sunnuntain Bullin luennolta jäi mulle mieletön fiilis päälle ja on kulkenut mun mukana koko tämän viikon. Oon ajatellut asioita. Päällimmäisenä mielessä on pyörinyt kaksi asiaa, jotka periaatteessa kulkevat käsi kädessä, mutta toisaalta ovat kaksi täysin eri asiaa. Kateus ja kiitollisuus.


Kateus. Se inhottava tunne, johon me suomalaiset pakkaamme usein alistua. Kateutta ei välttämättä itse tiedosta tai kukaan ei halua ainakaan myöntää olevansa kateellinen. Kun jollain toisella on jotain, mitä itsellä ei ole, tai jos jollain toisella menee hyvin, miksi se niin toisia ärsyttää? Onko kateellisella itsellään jokin huonosti, kun ei kelpaa sellaisena kun on? Eikö onneaan voisi näyttää ulospäin niin ympärillä olevat voisivat samaistua fiilikseen?

Olis tärkeää miettiä, mitä hyvää itsellä on - mistä kaikesta on kiitollinen, eikä ensimmäisenä mennä ryöstämään toiselta sitä hyvää pois.

Miksi naarmuttaa toisen uusi auto, kun voi ostaa itselleen samanlaisen tai pyytää, josko pääsisi ajelulle.

Mä oon miettinyt paljon, mistä mä olen kiitollinen ja mitä kaikkea mulla on. Listasin asioita ja hyviä olo valtas mun mielen. Mitä enemmän hyvä ja tärkeitä asioita listassa on, sitä helpompi yhden asian menetyksestä on päästä yli!

  • Perhe
  • Koti
  • Ystävät
  • Harrastukset
  • Raha
  • Omaisuus
  • Työpaikka
On myös paljon muita, yksittäisiä ja pienempiä mulle tärkeitä asioita. Kaikki kokemukset mitä oon lyhyen elämäni aikana saanut kokea ja kaikki ihmiset joihin oon saanut tutustua. Tuntuu, että olen tämän valmennuksen myötä kehittynyt myös henkisesti. Monet asiat ovat mielessäni muuttuneet parempaan suuntaan ja pystyn ajatella asioita monesta näkökulmasta. 

Mitkä asiat on sulle tärkeitä? Kokoa niistä kuva - täytä ja kumita asioita, jotka tulevat tai lähtevät elämästäsi ja katso kuvaa aina huonon hetken tullen! 

Mä olen just nyt onnellinen ja ylpeä siitä!


with love, Pauliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti