sunnuntai 5. kesäkuuta 2016

Booty Party & All Out tapaaminen

 

Mulla on takana taas yksi ikimuistoisimmista viikonlopuista!

Lauantai aamupäivällä olin koululla katsomassa, kun mun ikäiset lukiokaverit heittivät valkolakit päähänsä. Kerkesin neljissä juhlissa käymään, kun kello oli niin paljon, että mulla alkoi olemaan jo kiire Tampereelle. Jouduin jopa yhden kaverin juhlissa käymään treenivaatteet päällä, kun asui siinä matkan varrella. 

Tampereella mua odotti Booty Party! Meille All Out jengiläsille oli järjestetty bileet wfc:llä. En etukäteen juurikaan tiennyt mitä on tulossa. Ohjeena oli pukeutua kivasti, eikä palkkaria tai laturia tarvinnut ottaa mukaan. Koko Booty Party porukka oli pukeutunut värikkäisiin kuteisiin, vähän 90's tyyliin. Ensimmäisenä meille tarjottiin shottilaseista latausjuoma ja sitten lähdettiin bilettämään. 

Alkulämmittelynä meillä oli twerkkausta ja magarena tanssia. Lisäksi vielä kunnon hapotuslämmitely askelkyykyin ja hypyin. Sitten lähdettiin rokkamaan. Treenattiin siis nimensä mukaisesti pakaraa. Treeni kulki 40 liikkeen kierto harjoituksena. Olo oli, kuin suihkussa käyneellä! Koko porukka oli ihan tulessa, ja Bull taisi lopuksi vielä mainita "En oo ikinä nähny näin monta hikistä ämmää." Meille tarjoiltiin vielä treenin päälle palkkarit drinkkeinä.



Jäin Ylöjärvelle tutun luo yöksi, koska aamulla oli vuorossa All out controlling tapaaminen. 
Saavuttiin wfc:lle puoli 10 aikoihin. Ensimmäisenä meidän jaettiin toivomuksen mukaan lihasryhmiin, joista mä valitsin selän. Valitsin sen siksi, koska joudun tällä viikolla skippaamaan yhden treenin mun pohjekivun takia, ja treeni mikä jäi välistä oli selkä. 
Fiilis oli ihan mahtava! Kunnon polte selkään ja ihanan tsemppaava porukka mukana. Sain taas uusia tekniikkavinkkejä liikkeisiin ja tuntuma oli juuri siellä missä piti! Arvostan Fitfarmin henkilökunnan pätevyyttä!


Treenin jälkeen siirryttiin Bullin ja Mikko Korpeisen luennolle. Luennolla puhuttiin syvistä asioista ja se sai taas ajattelemaan asioita uudelta kantilta. Elämä ei ole vaan "ok" vaan sen täytyy olla enemmän!
 

Huomenna jatketaan lepoviikolla. Alkaa kroppa kyllä olemaan taas siinä pisteessä, että lepo tulee todellakin tarpeeseen.
 
with love, Pauliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti