sunnuntai 7. elokuuta 2016

Motivaatiopiikki

Alkuviikolla mun tekemisen halu oli täysin nollassa. Liekö Solar sound lauantain pitkälti sunnuntain puolelle venyminen, yhden yön välistä jättäminen tehnyt kepposensa. Torstaina kuitenkin ryhdistäydyin ja sain kauhean motivaatiopiikin lähteä salille. Treeni meni nappiin just niinkun olin suunnitellut ja hyvä tekemisen fiilis jäi päälle.
Se fiilis jatkui myös perjantain puolelle. Olin ihan innoissani lähdössä salille - tälläkertaa treenasin 4kk "kotisali" tauon jälkeen siellä - kotisalilla, eli Ilmajokihallin salilla. AI ETTÄ sitä fiiliksen määrää! Joku on ehkäpä saattanut katsoa mun snap schatista materiaalia :D 
Tän viikon treenit koostui triplasarjoista, joista ei meininki lopu. Vois melkein sanoa, että hengen lähtö oli lähellä perjantaina jalkoja pumpatessa..



Missasin viimeviikolla kauan odottamani BAO tapaamisen Tampereella, joten tämän sunnutain tapaamiseen oli mentävä. Lähdin kotoa ajelemaan aamulla puoli 8 aikoihin kohti Tampereen WFCtä.
Treenasin tällä kertaa olkapää ryhmässä. Aikaisemmin olen ollut pakara ja selkäryhmässä, joten olkapäät oli tänään paras vaihtoehto. Pt:inä mun ryhmässä oli Vertti, Perttu ja Kirppu. Eipä ole ennen tullut niin hiki olkapäätreenissä mitä tänään tuli! HUH


Treenin jälkeen menin Bullin ja Mikko Korpeisen luennolla, jossa käsiteltiin motivaatiota. Päällimmäisenä mieleeni jäi vahvuus. Miten vahva sinä olet? Millä pystyy määrittelemään omaa vahvuutta?

Vahvista aina heikkouksiasi, älä vahvuuksia. 
Vahvuudet vahvistuvat jokatapauksessa!

Päivän päätteeksi kävin näyttämässä Bullille fysiikkaani. Sain varmuuden kisasuunnitelmiini ja vinkkejä mitä mun täytyy vielä kehittää. Ei muutakun rauta kohti unelmia!


Jos joku on seurannut mua snap chatissa, tietää varmasti että jouduin eilen rankkasateen kohteeksi lenkillä. Juostiin koirien kanssa tien alle pitämään sadetta, ettei mun elektroniikka kastu. Nyt ei kuitenkaan ole enää väliä sataako vai paistaako lenkillä, sillä ostin tänään uuden sateen pitävän ulkoiluasun Tampereen Stadiumista ale hintaan 50€!





with love, Pauliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti